Buzz Marketing jako rodzaj działania marketingowego występuje pod różnymi nazwami. Działania te określane są również nazwami Marketing Szeptany oraz WoMM. Skuteczne wykorzystywanie Buzz Marketingu to bycie wszędzie tam, gdzie klient tego potrzebuje. Szuka informacji o firmie produkcie lub usłudze. Buzz Marketingiem nazywamy metodę promocji, polegająca na wprowadzeniu marki, produktu lub usługi do dyskusji, które mogą zainteresować konsumenta. To, przede wszystkim, inspirowanie użytkowników do wymiany poglądów na temat oferowanych usług i produktów. W oczach klienta, opinia innych konsumentów jest najbardziej wartościowa. Obecność firmy w wartościowych dla niej dyskusjach oraz pozytywne rekomendacje innych użytkowników na temat jej usług czy produktów wzmacnia jej pozycje na rynku oraz realnie wpływa na sprzedaż. Działanie wykorzystujące Buzz Marketing wymagają starannego zaplanowania a strategia kampanii nie może być szablonowa.

Buzz Marketing Real-Time

Buzz Marketing Real-Time, to najskuteczniejszy sposób na szybką i skuteczną reakcję wszędzie tam, gdzie aktualnie toczy się dyskusja. Dzięki monitoringowi Internetu, jesteśmy w stanie prowadzić regularną dyskusję z klientami w miejscach, w których potrzebują produktu lub usługi, oraz informacji o nich. Główną zaletą Buzz Marketingu w czasie rzeczywistym, jest jego funkcja antykryzysowa. Dzięki autorskiej metodologii, jesteśmy w stanie efektywnie i szybko załagodzić kryzysy wybuchające w sieci. Kampanie Buzz Marketing w naszym wykonaniu, to nie tylko działania promocyjne, ale także część strategii antykryzysowej. |  Masz Pytania >> Skontaktuj się z Nami <<

Buzz Marketing – Strategia

Strategia Buzz Marketingu uzależniona jest od rodzaju promowanego produktu / marki / firmy oraz obecnej sytuacji rynkowej. Bardzo istotnym elementem jest analiza obecnego wizerunku, firmy / produktu / usługi. Działania mogą bowiem przyjmować zarówno charakter promocyjny, jak i antykryzysowy, w zależności od tego, jak obecnie klienci postrzegają firmę. Wybór miejsc do działań z zakresu Buzz Marketingu wymaga szczegółowej analizy wizerunku w każdym miejscu gdzie mają one zostać wprowadzone. Najważniejsza jest łatwa dostępność dla klientów i aktualność prowadzonych dyskusji. To właśnie na takie czynniki zwracamy szczególną uwagę, przygotowując Kampanię. |  Masz Pytania >> Skontaktuj się z Nami <<

BUZZ MARKETING – KAMPANIA

Kampanie Buzz Marketingowe opieramy na tworzeniu oraz moderowaniu dyskusji powiązanych z promowanym produktem, firmą lub usługą. Dzięki właściwie zadawanym pytaniom oraz odpowiednio poprowadzonej dyskusji, jesteśmy w stanie stworzyć miejsca nie tylko dostarczające informacji o produkcie, ale zawierające opinie klientów na jego temat. Dobrze przygotowana i zrealizowana kampania Buzz Marketingu, to skuteczny sposób na budowanie wizerunku w Internecie oraz zwiększenie świadomości marki w sieci. |  Masz Pytania >> Skontaktuj się z Nami <<

Buzz Marketing – Oferta

Oferta Buzz Marketingu wymaga każdorazowej analizy i nie można jej szacować tylko na podstawie branży lub proponować pakietu usług. Każda kampania nie tylko zasługuje na indywidualne podejście lecz w tym konkretnym rodzaju działania jest wymagana. Jeżeli macie Państwo pytania dotyczące Buzz Marketingu lub jesteście zainteresowani indywidualną ofertą, zapraszamy do kontaktu. |  Masz Pytania >> Skontaktuj się z Nami <<

Buzz Marketing Korzyści:

  • zwiększenie obecności w Internecie
  • poprawa wizerunku w Internecie
  • nawiązanie rozmowy z klientami
  • ochrona wizerunku w Internecie
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • działanie antykryzysowe
  • ochrona przed konkurencją
  • zwiększenie świadomości klientów

Interesują Cię nasze usługi?

Powiązane usługi

Marketing Szeptany Facebook

Usuwanie Negatywnych Opinii

Usuwanie Linków z Google

Monitoring Opinii w Internecie