iAudyt - Audyt działań Marketingowych w Internecie 

iAudyt audyt działań marketingowych w Internecie opiera się na analizie jakości i skuteczności obecnie prowadzonych działań marketingowych w Internecie. Oprócz audytu działań marketingowych Twojej działalności przeprowadzamy zewnętrzną analizę działań konkurencji: gdzie i jakimi metodami się reklamuje, jak buduje swój wizerunek, gdzie się o niej pisze, kto i jak o niej pisze. Taka analiza pozwala poprawić efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz zyskać cenną informację, jakie działania konkurencji przynoszą jej korzyści. Pozyskaną wiedzę można zaimplementować do swojej strategii marketingowej.

 

Untitled

iAudyt - Audyt działań Marketingowych Korzyści:

 

    • Poprawa efektywności prowadzonych działań marketingowych w Internecie.
    • Pozyskanie wiedzy o metodach promowania się konkurentów.
    • Bardziej efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego.
    • Mniejszy koszt pozyskania nowego klienta.

 

zembatka

Powiązane Usługi

Outsourcing Marketingowy Specjalistów

                                    Sprawdź >>