iAudyt audyt działań marketingowych w Internecie opiera się na analizie jakości i skuteczności obecnie prowadzonych działań marketingowych w Internecie. Oprócz audytu działań marketingowych Twojej działalności przeprowadzamy zewnętrzną analizę działań konkurencji: gdzie i jakimi metodami się reklamuje, jak buduje swój wizerunek, gdzie się o niej pisze, kto i jak o niej pisze. Taka analiza pozwala poprawić efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz zyskać cenną informację, jakie działania konkurencji przynoszą jej korzyści. Pozyskaną wiedzę można zaimplementować do swojej strategii marketingowej.

iAudyt – Audyt działań Marketingowych Korzyści:

  • Poprawa efektywności prowadzonych działań marketingowych w Internecie.
  • Pozyskanie wiedzy o metodach promowania się konkurentów.
  • Bardziej efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego.
  • Mniejszy koszt pozyskania nowego klienta.

Interesują Cię nasze usługi?

Powiązane usługi

Outsourcing Marketingowy Specjalistów